Hielden van dit plekje! De slaapkamers waren gezellig en we sliepen allemaal zo goed, De skiopslag was een redder in nood, en het was slechts een korte wandeling naar de liften, De nabijgelegen restaurants waren ook handig, Gewoon een opmerking, de parkeerplaatsen kunnen krap zijn, maar we hebben het gered, Al met al een geweldige verblijf!